سربرگ رزرو

ردیف

فضا توضیحات
۱ آمفی تئاتر ( ستایش) مجهز به سیستم صوتی و تصویری – نورپردازی-  ویدئو پرژکتور- پرده نمایش
۲ سالن کنفرانس ( تابش) مجهز به سیستم صوتی و تصویری –ویدئو پرژکتور- پرده نمایش
۴ کلاس آموزشی ویدئو پرژکتور- وایت برد
۵ فضای نمایشگاهی فضای ۶۰ متری برای برگزاری نمایشگاه جنبی (بدون اجرای غرفه بندی )

 

فرم درخواست اجاره فضا

 مرکز همایش های سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

شرکت/ سازمان: کدپستی:
عنوان برنامه: شماره اقتصادی:
نام مدیر عامل: کدشناسه ملی:
نماینده : تاریخ رزرو:
نحوه آشنایی با مرکز: تلفن ثابت:
پست الکترونیکی: دورنگار:
تلفن همراه مسئول برنامه: نام سالن مورد درخواست:
آدرس:

 

 تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی، تصویربرداری

ردیف شرح تجهیزات توضیحات
۱ لپ تاپ
۲ میکروفن بیسیم
۴ میکروفن رومیزی
۵ تصویربرداری دستی
۶ میکس و مونتاژ تصویربرداری
۷ عکاسی حرفه ای

درخواست پذیرایی

ردیف پذیرایی تعداد تاریخ توضیحات
         
         
         

  

 

اینجانب آقا/ خانم ………………….. به عنوان نماینده ……………………………… با آگاهی کامل از موارد و مقررات عمومی همایش ها و دوره های آموزشی مرکز همایش های سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف موارد را تایید نموده و نسبت به رعایت مقررات در روز برنامه متعهد می باشم.

 

نام و نام خانوادگی:                                                                                تاریخ و امضای نماینده:

 

 

مقررات عمومی مرکز همایشهای سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف :

۱- استفاده از لوگوی سازمان در اطلاعیه ها و فراخوان های برنامه مجاز نمی باشد به جز برنامه های مشترک با سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف که منوط به عقد تفاهم نامه های مربوطه می باشد.

۲- مرکز همایش ها تنها فضا را در اختیار متقاضیان قرار می دهد و هرگونه مسئولیت برنامه ها و همایش ها در خصوص محتوا و دارا بودن مجوزهای مرتبط با حوزه فعالیت متقاضیان یا سایر موارد با موضوع برنامه بر عهده شرکت درخواست کننده بوده و سازمان هیچگونه مسئولیتی در این خصوص بر عهده نخواهد داشت.

۳- بررسی و تکمیل فرم درخواست اجاره فضاهای آموزشی و سالن برای تمامی سازمان ها و شرکت ها الزامی است.

۴- در صورت لغو برنامه تا یک هفته قبل از برگزاری معادل ۳۰% از مبلغ فاکتور کسر می گردد و باقی مبلغ عودت داده خواهد شد.

۵- در راستای حفظ ارزش های اسلامی رعایت شئونات اسلامی در زمان برگزاری برنامه الزامی است.

۶- در صورت بروز خسارت یا هرگونه مفقود شدن تجهیزات سمعی و بصری خسارات وارد شده باید توسط شرکت برگزار کننده پرداخت گردد.

۷- بر اساس مقررات، شروع برنامه ها از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۶ می باشد و در صورت طولانی تر شدن ساعت برنامه بیش از زمان یاد شده می بایست به ازای هرساعت مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال پرداخت گردد.

۸- روزهای پنج شنبه و جمعه به مبلغ قرارداد ۵% اضافه می گردد.

۹- با توجه به محدودیت ظرفیت پارکینگ لازم است جهت ورود خودروهای مورد نظر ۴۸ ساعت کاری قبل اجرای برنامه درخواست کتبی به این مرکز اعلام گردد.

۱۰- جهت تحویل تجهیزات سالن ها لازم است صورتجلسه تحویل سالن توسط مسئول برنامه امضا گردد.

۱۱- در صورت درخواست تجهیزات و سیستم های اضافی هزینه آنها جداگانه اخذ خواهد شد.

۱۲- در صورت تغییر در تعداد نفرات جهت پذیرایی میان وعده و ناهار می بایست حداکثر ۲۴ ساعت قبل از برگزاری برنامه طی نامه کتبی به مسئول مرکز همایش ها اعلام شود.

۱۳- در صورت اعلام تعطیلی رسمی توسط هیئت دولت مرکز همایش ها هیچگونه مسئولیتی در قبال اجرای برنامه ندارد.

۱۴- هرگونه فایل صوتی و تصویری که مقرر است در روز برنامه اجرا شود می بایست ۲۴ ساعت قبل از برگزاری برنامه به واحد سمعی بصری مرکز همایش ها ارائه و با مسئول اتاق فرمان مورد تست قرار گیرد در غیر اینصورت مرکز همایش ها پاسخگوی مشکلات پخش در روز مراسم نخواهد بود.

 

نام و نام خانوادگی:                                                                            تاریخ و امضا:

 

 

دانلود راهنمای رزرو